|
Legnagyobb felületű érzékszervünk, a bőr négy funkciót tölt be. Idegvégződései révén üzeneteket küld az agyba, lélegzik, szabályozza testünk hőmérsékletét és véd a külső hatásoktól. |
Érthető a szakemberek álláspontja: a szép bőr is az egészség része. Bőrünk egészségének megőrzéséhez nyújtanak segítséget az úgynevezett dermokozmetikumok, amelyek ellátják e létfontosságú szervünket a nélkülözhetetlen vitaminokkal. Ezek közül az A-vitamin a bőr mély rétegeibe hatolva akadályozza meg a ráncok kialakulását, míg a C-vitamin a bőrfelszínen fejti ki öregedés elleni hatását.
|
Szappan vagy tusfürdő?
Értékben és mennyiségben is növekszik a tusfürdő piaca. Különösen a tisztító hatás mellett bőrápoló tulajdonsággal is rendelkező 2 in 1 termékek előretörése látványos. A gyártók, látva a növekvő tendenciát, újabb és újabb termékekkel rukkolnak elő. Az eladások emelkedése minden jel szerint idén is folytatódik. A tisztálkodási szerek piacán a szappan és a tusfürdő a tisztálkodás két alternatíváját kínálja fel a fogyasztóknak. Bármelyik előretörése csak a másik rovására történhet. Jelenleg a tusfürdő piaca a nagyobb, és erőteljesebb ütemben növekedik, mint a szappané. Idén is a "2 in 1 éve" lesz? Az elmúlt öt évben a tusfürdőpiac két növekvő szegmense volt az antibakteriális és a bőrápoló, 2 in 1 tusfürdőké A tusfürdőpiac fejlődése a következő években minden valószínűség szerint folytatódik. Hiszen például a nyugat-európai országokban a tusfürdők már 80-90 százalékban részesednek a tisztálkodási piacból. Ez alapján úgy tűnik, a tusfürdőpiac a következő négy-öt évben akár meg is kétszereződhet. Az újabb és újabb variánsok, az erőteljes reklámkampányok, fogyasztói promóciók nagyot lendíthetnek egy-egy márka eladásán. A márkák átöltözése és átértékelődése a polckép állandó korrigálását követeli meg a kereskedőktől.
| |